Noteflight

Hej, jag var inne på internet (lite sent på kvällen nu men whateverrrr) och kollade på en sida som heter Noteflight. Den är så bra!! Man kan skriva ner noter till sina egna låtar, eller "arra" någon låt. Och så kan man lyssna på vad andra har gjort, vilket leder oss till det jag ska visa nu... "Rather be" är en av mina favvolåtar, den är riktigt bra enligt mig. Så den låten sökte jag på, och hittade det här:
Alltså, hur bra är inte den här?? Fattar inte hur man kan få in noterna sådär... När jag försöker skriva tar det hur lång tid som helst, och det låter ändå inte lika bra som det här. Men jaja, man får väl öva sig. :) Just nu har jag inte laddat upp någon låt på Noteflight, men jag jobbar på det. Gå gärna in själv och skriv ner! Den spelar liksom upp noterna man skrivit ner, så det är ju bra (tycker jag). Nog om det nu. Ha en fortsatt bra helg! :)
/Lovisa

Kommentera här: