Dag 1: 10 fakta ingen vet om mig

Inlägget kom visst upp lite senare än jag tänkt mig men jaja, nu skriver jag ju iaf. Första dagen på utmnaningen ska jag skriva 10 fakta som ingen vet om mig, så här kommer de:
1. Jag är bra på att skriva saker (det kanske inte märks så mycket nu, men så är det).
2. Jag älskar sommaren. Vem gör inte det liksom? Bad, sol, kompisar och bara chilla.
3. Jag har flera crushes (en crush, flera crushes, visst?).
4. Några av de går på min skola.
5. Jag kanske ska byta skola... (inte pga mina crushes)
6. I mitt rum sitter det en klocka med en hamburgare på väggen. Japp.
7. Jag har varit i 7 olika länder.
8. Mitt favoritgodis är sura godisar, helst sour patch kids! :)
9. Jag vill ha choklad. Typ nu.
10. Jag kan laga riktigt god mat när jag känner för det. 
Folk kanske redan visste detta om mig men nu har jag iaf skrivit lite. Ville inte skriva allt för jättemega-personligt, men ändå lite grand sådär. Ha det bra, så ses vi imorgon!
Kram Lovisa :)♥

Kommentera här: