30 dagars blogg-utmaning!

För att jag då ska kunna komma igång med bloggen lite "ordentligt", och inte mes-skriva någon gång i halvåret typ, så tänkte jag göra den här bloggutmaningen som jag hittade på internet. Jag hittade den på internet, google är min vän vet du. Den håller på i 30 dagar (som du kanske fattade av rukriken), och handlar om lite allt möjligt. Här kommer en lista på det jag ska skriva om:
♥ Dag 1: 10 fakta ingen vet om dig
♥ Dag 2: Ditt senaste inköp
♥ Dag 3: Något eller någon du saknar
♥ Dag 4: Dina 3 favoritlåtar just nu
♥ Dag 5: Skorna du har på dig just nu
♥ Dag 6: En sak du aldrig kommer göra
♥ Dag 7: Din favoritmat
♥ Dag 8: Vad du gjorde för 4 dagar sedan
♥ Dag 9: En bild av vart du befinner dig just nu
♥ Dag 10: En bild av dig själv tagen idag
♥ Dag 11: En bild av din handskrift
♥ Dag 12: Mobilen din
♥ Dag 13: 5 saker du önskar dig
♥ Dag 14: Något du är rädd för
♥ Dag 15: En film du vill se
♥ Dag 16: En låt du är riktigt trött på
♥ Dag 17: 5 personer/saker du skulle vilja ta med dig till en öde ö
♥ Dag 18: En bild av dig själv som barn
♥ Dag 19: Drömresemål
♥ Dag 20: Parfymen du använder
♥ Dag 21: Din sämsta vana
♥ Dag 22: 5 skor som du tycker om
♥ Dag 23: Vad prioriterar du först; skolan, kompisar, bloggen, ”fritid”, familjen?
♥ Dag 24: En bild av dig själv när du precis vaknat
♥ Dag 25: Ditt fritidsintresse eller hobby
♥ Dag 26: Dina favoritprodukter just nu
♥ Dag 27: En låt som beskriver hur du känner dig idag
♥ Dag 28: En vits/historia du tycker är rolig
♥ Dag 29: En kändis du är lik
♥ Dag 30: Den konstigaste saken du har
Det startar idag, så om ett tag kommer ett till inlägg upp med första "utmaningen" att blogga om. Wish me luck, och ha det gött! ;)
/Lovisa :)♥

Kommentera här: